Autor Wątek: Weir Sonning! Ważne info  (Przeczytany 1201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pearch87

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
Weir Sonning! Ważne info
« dnia: Listopad 09, 2015, 01:27:23 pm »
Od 1 Stycznia nie będzie prawdopodobnie dostępny weir kolo Sonning.  Ktoś wykupił ziemię obok i juz parę osób zostało poproszone o opuszczenie łowiska.  Na początku stycznia dowiemy się czy nowy właściciel wykaże chęć udostępnienia swimow dla rdaa.  Ale najprawdopodobniej nie.

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1703
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2015, 02:00:15 pm »
Kurde a to na prawde fajne miejsce.
Trza bedzie kupic kayak.
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2015, 06:49:22 pm »
w Polsce to przynajmniej w takiej sytuacji mysi brzeg udostępnić  czy jego czy nie :)
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/

Offline pearch87

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 10, 2015, 04:36:50 pm »
No nie do końca. Musisz też mieć pozwolenie choćby słowne na wejście na posesję.  Dziadki wzdłuż Wisły robią pola namiotowe i kasę zbierają lol

Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 10, 2015, 07:19:33 pm »
Regulamin z tego co pamiętam jest w całej Polsce taki sam. Ojciec kiedyś dzwonił ze lidzie sobie swoje posesje  do wody płotami odgradzają to mu gość powiedział że bez prawnie.  Do wszystkich wód musi być dostęp z tego co pamiętam 5 metrów pas przeciw pożarowy czy jakoś tak.. Np ktoś będzie tonął z drogiej strony danej posesji a ty nie przejdziesz (ratować)bo jest płot,  tak nie może być.
To samo jest z pomostami  prywatnymi na wodach PZW i nie tylko, nie maja ludzie prawa na nich stawiać bramek tylko dlatego że sami go postawili,  jak woda nie należy do właściciela posesji  a ma pomost z bramka to bez prawnie . :) A nad odrą nie łowiłem ale na pewno  robią to bez prawnie .  :) Nawet właściciel wody jak jest jego prywatna, a udostępnia do użytku publicznego nie możne  utrudniać dostępu, ze względów bezpieczeństwa...  :) 
Kiedyś rozmawiałem z  sąsiadem   z pasa przy wodzie czemu ma bramki bez łódek to powiedział że płot ma  do samej wody a nawet trochę w (widziałem takich pełno chodząc ze spinem) żeby mu zwierzyn nie wchodziła a kłódki nie może założyć bo musi być dostęp, o którym pisałem  8)
Przynajmniej jest tak w moim rejonie Kaszuby wiele  ludzi ma płoty do wody ale przejść może bramkami, spotkałem się z płotami bez bramek ale zdewastowanym przez kogoś kto chciał przejść itp
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2015, 07:30:02 pm wysłana przez SpinKris »
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/

Offline michald

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 366
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 10, 2015, 11:28:37 pm »
1.5m od brzegu;] i to tez nie do konca jest takie proste bo dotyczy tylko wod publicznych - a nie wszystkie wody uznaje sie za publiczne.

Pomost mozna sobie zagrodzic bramka jesli zostal wybudowany prywatnie za pozwoleniem i ma nadany numer.

Jak ktos jest zainteresowany to ostatnio czytalem na ten temat sporo i tutaj jest ciakawe podsumowanie: http://blog.inwestycje-ziemskie.eu/prawo/dostep-do-wody-i-linii-brzegowej-wazny-wyrok-nsa/

W Anglii i Walii nie ma tago prawa. W Szkocji jest ogolnokrajowy "Right to Access" ktory pozwala na przejscie przez posesję jezeli jest to niezbedne aby dotrzec do punktu ktory moze byc uznany za miejsce publiczne (np woda, skauki wpsinaczkowe itd). Oczywiscie sa obostrzenia (np nie wolno niszczyc ogrodzen, lazic komus przez ogrodek jezeli nie jest to konieczne itp).
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2015, 11:31:48 pm wysłana przez michald »

Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 11, 2015, 08:19:24 am »
Nom z tymi metrami to nie byłem pewien :)
Dzięki za artykuł :)
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/

Offline michald

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 366
    • Zobacz profil
Odp: Weir Sonning! Ważne info
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 11, 2015, 08:36:57 am »
A tak wogole to oftopujemy:) zostanmy przy oryginalnym temacie i ubolewajmy nad strata weira bo to fajna miejscowka byla...

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka