Autor Wątek: Witam na forum Bartek  (Przeczytany 593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline megabart

• Newbie
  • *
Witam na forum Bartek
« dnia: Wrzesień 13, 2015, 11:04:55 pm »
Witam
Jestem nowy na forum i nowy w UK.
Łowie chyba od zawsze :) mam 30 lat, przyjechałem do UK w kwietniu 2015. Mieszkam w Daventry (Northamptonshire).

Lubie każdy rodzaj wędkarstwa a szczególnie spławik i spinning, jednak ostatnie lata to głównie spinning. W Polsce najczęściej lowiłem na Odrze, a ulubiona miejscówka to to tzw WYRWY czyli okolice ujścia Warty do Odry. Lubie oczywiscie wszystkie gatunki ryb, ale ostatnio skupiałem się głównie na boleniach, kleniach i jaziach z dużym naciskiem na bolenie. Jeśli chodzi o łowienie na jeziorach to głownie okoń i szczupak, często z sandaczowym przyłowem.
Nie ukrywam, że mój angielski nie jest tak dobry jak moje wędkarskie rzemiosło więc nie jest mi tutaj łatwo, dlatego chętnie zapoznam się z kimś z z okolicy kto wtajemniczy mnie w w temat wędkarstwa w UK.