Autor Wątek: Sonar podreczny - fish finder  (Przeczytany 1064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Sonar podreczny - fish finder
« dnia: Czerwiec 27, 2015, 01:13:33 pm »
Hey.
Szukam podręcznego sonaru najlepiej z aplikacja na adroida. Klasa i cena umiarkowana , myśle że do 200 funtów. Ale lepiej bylo by poniżej 150.

Znalazłem Deeper Sonar. Wygląda ok i ma dobre referencje
https://buydeeper.com/

A znaciecos innego? Z góry dzięki za opinię i podpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2015, 05:43:25 pm wysłana przez KubaT »
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline Rado

  • Członkowie PAA
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 597
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 27, 2015, 01:37:21 pm »
Deeper jest bardzo fajny i funkcjonalny jak za ta cene. Ostatnio bylem na prezentacji tego urzadzenia i musze powiedziec ze nie umywa sie do tych tanich przenosnych sonarow z zoltym stateczkiem do wyrzucania (mam jeden gdzies zakurzony w szufladzie jakby cie interesowalo).

Deeper - po pierwsze swietny wyswietlacz bo uzywasz swoje urzadzenie (ipad, iphone ect). Mozna zaznaczac pozycje GPD, robic zdjecia. Goscio skanowal tym zbiornik , zaznaczal pozycje gpd a potem sciagna mape zbiornika i naniosl na nie wspolrzedne i miejsca - naprawde fajne no i cena ok.


Pozdr

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2015, 05:42:21 pm »
Kurde to wygląda na prawe sensownie. Szkoda że akurat cena jest ciutke za wysoką jak na ten miesiąc. Pojawił bym się tym na Pitsford. Chyba że znajdę k kredytową ;)

PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 27, 2015, 05:52:28 pm »
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline maslab85

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 27, 2015, 08:30:23 pm »
Mam Deepera i powiem ze rewelacja polecam stanowczo.  Niestety nie polece ci innych bo nie mialem stycznosci z tymi tanszymi. Jedyny mankament jak skanujesz z brzegu i zarzucasz kula to robi dużo hałasu. Co za tym idzie moze spłoszyc potencjalna zdobycz. Ale zasieg jak na urzadzenie laczace sie poprzez bluetooth elegancko 40m sprawdzone, wbudowana bateria trzyma do 4h. Dzieki aplikacji mobilnej masz bardzo dobry podglad na to co w lowisku sie dzieje , historia zapisuje bodajze do 15min. Cena jak za tego typu zabawke no bagatela 160f za ta cene mozna juz kupic sonar lowranca ale na kablu, a tu masz super kule do ekstremalnych wyzwan. Mozna powiedziec poka kula pelna pysznosci :)

http://instagram.com/maslab/


Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 27, 2015, 10:56:25 pm »
Software ma rewelacyjny , chyba go kupuje. Ciezko znalexc , jakies wady.
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline maslab85

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 28, 2015, 04:40:11 pm »
Jak to mowia "bedzie pan zadowolony" :)

http://instagram.com/maslab/


Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 15, 2015, 11:24:02 am »
Ale fajne cacko  a ktoś mi kiedyś powiedział że wędkarstwo spinningowe  jest nie drogie :)
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1655
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 15, 2015, 11:31:34 am »
Ale fajne cacko  a ktoś mi kiedyś powiedział że wędkarstwo spinningowe  jest nie drogie :)

Dobry zart. Im dluzej w tym siedzisz to wiecej wydajesz.
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 15, 2015, 12:20:42 pm »
Ale fajne cacko  a ktoś mi kiedyś powiedział że wędkarstwo spinningowe  jest nie drogie :)

Dobry zart. Im dluzej w tym siedzisz to wiecej wydajesz.

Ja w UK jeszcze dobrze nie wsiadłem a już wiem że czekają mnie wielkie wydatki :)
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/

Slawomir Szczepaniak

  • Gość
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 01, 2015, 06:28:56 am »
Czesc, no i jak z tym Deeperem, dziala nie dziala, kupowac nie kupowac????

Slawomir Szczepaniak

  • Gość
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 01, 2015, 06:30:43 am »
A i jaki tablet do tego moze najlepiej pasowac??? Dieki i pozdrowionka

Slawomir Szczepaniak

  • Gość
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 01, 2015, 07:26:24 am »
Ok, pierwsze pytanie juz nieaktualne. poczytalem komentarze na amazonie i kupilem. Ale co do tableta to nie wiem co wziac , smartphona nie mam i nie bede mial bo slepy sie staje. nara

Slawomir Szczepaniak

  • Gość
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 02, 2015, 06:58:44 pm »
Swietna zabawka a najlepsze te ping,ping,ping, ping,ping,ping,ping.....(czyt. ryby) . Ale fakt kula 100gr. i moj kij gial sie okrutnie (do 13gr) az strach mocniej machnac no i halasliwa dosc ale zabawa przednia mozna ogladac tylko zamiast lowic

Offline SpinKris

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Sonar podreczny - fish finder
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 02, 2015, 07:06:05 pm »
Tez myślę żeby kopić mam taki stary kij morski  od kuzyna  bo się przeprowadzał myślę zęby go  do tego wykorzystać szkoda wędki  :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2015, 08:43:15 am wysłana przez SpinKris »
C&R > Postępowanie wg. tej zasady, tworzy wędkarza sportowcem , który wędkarskich wyników nie przelicza na kilogramy ryb w zamrażarce lecz woli trofea w postaci zdjęć z rybami, które w pełni sił odpływają z jego rąk...
https://www.facebook.com/SpinKris-Fishing-Team-963747093686409/