Autor Wątek: Lowiska LAA  (Przeczytany 651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamil9109

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Lowiska LAA
« dnia: Październik 25, 2017, 08:28:54 pm »
Witam wszystkich.
Ma ktos moze z was wykupiony membership LAA ?
Zastanawiam sie czy nje wstapic w ich szeregi...
Od roku mecze sie na bezplatnych odcinkach Tamizy ale powiem szczerze ze mam juz tego dosc...
Jest ktos w stanie opowiedziec cos o ich lowiskach na stronie wszystko ladnie jest opisane i pare zdjec tez robi  wrazenie ale wiadomo jak to jest :) Marketing :)
Chodzi mi po prostu czy ktos o to dba jak nalezy, czy duzy ruch jest na tych wodach  etc
Z gory dzieki

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Offline Kamil9109

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 25, 2017, 08:44:15 pm »
Oczywiscie zrozumiem jesli ktos nie bedzie sie  chcial dzielic takimi informacjami na forum ogolnym :)  Poczekam na email ;)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Offline KubaT

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1693
  • KubaT - Bracknell
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2017, 04:01:46 pm »
Osobiscie bylem na 3 wodach LAA i musze powiedziec ze ich wody sa na prawde ok. Ale kazdy moze miec inne odczucia.
Na jednej z wod (rzeka Avon) jest zawsze bailiff, bardzo charyzmatyczny czlowiek. Moze nie kazdemu przypasc do gustu. Ale kormorana na jego wodzie nie znajdziesz , chyba ze martwego ;)

kup licencje, pojezdzij. Jak tobie sie nie spodoba za rok nie kupisz , tyle mogi tobie doradzic. 
PAA - Service Administrator
Jezeli masz jakis problem z forum lub strona. Napisz do mnie.

Offline Kamil9109

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2017, 09:27:09 pm »
Juz kupilem, dwa dni temu :) Wyjdzie wszystko w praniu jakie maja wody... Jak narazie  otagowalem sobie google maps  ich wodami , w sobote pierwsze podejscie zrobie , pod warunkiem ze pogoda dopisze


Sent from my iPad using Tapatalk

Offline Mayki

  • Członkowie PAA
  • Newbie
  • *****
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2017, 02:05:30 pm »
Osobiscie bylem na 3 wodach LAA i musze powiedziec ze ich wody sa na prawde ok. Ale kazdy moze miec inne odczucia.
Na jednej z wod (rzeka Avon) jest zawsze bailiff, bardzo charyzmatyczny czlowiek. Moze nie kazdemu przypasc do gustu. Ale kormorana na jego wodzie nie znajdziesz , chyba ze martwego ;)

kup licencje, pojezdzij. Jak tobie sie nie spodoba za rok nie kupisz , tyle mogi tobie doradzic.
No co ty Kuba .???? Stiu...jest spoko.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Offline NuNo83

  • Członkowie PAA
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 139
  • Born to fish, forced to work!
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2017, 12:04:29 pm »
Osobiscie bylem na 3 wodach LAA i musze powiedziec ze ich wody sa na prawde ok. Ale kazdy moze miec inne odczucia.
Na jednej z wod (rzeka Avon) jest zawsze bailiff, bardzo charyzmatyczny czlowiek. Moze nie kazdemu przypasc do gustu. Ale kormorana na jego wodzie nie znajdziesz , chyba ze martwego ;)

kup licencje, pojezdzij. Jak tobie sie nie spodoba za rok nie kupisz , tyle mogi tobie doradzic.
No co ty Kuba .???? Stiu...jest spoko.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Taaa..... spoko. Raz go spotkalem. Jak go zobaczylem z daleka to nie wiedzialem czy mam juz uciekac i sie bac, czy czekac az podejdzie i z bliska wyceluje mi swoja dluga gwiera miedzy oczy ;D. Cale szczescie okazal sie w miare sympatyczny :). Nawet podpowiedzial gdzie mam sie ustawic zeby ryby lowic :). He he.
Born to fish, forced to work!

Offline Mayki

  • Członkowie PAA
  • Newbie
  • *****
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2017, 12:12:43 pm »
Osobiscie bylem na 3 wodach LAA i musze powiedziec ze ich wody sa na prawde ok. Ale kazdy moze miec inne odczucia.
Na jednej z wod (rzeka Avon) jest zawsze bailiff, bardzo charyzmatyczny czlowiek. Moze nie kazdemu przypasc do gustu. Ale kormorana na jego wodzie nie znajdziesz , chyba ze martwego ;)

kup licencje, pojezdzij. Jak tobie sie nie spodoba za rok nie kupisz , tyle mogi tobie doradzic.
No co ty Kuba .???? Stiu...jest spoko.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Taaa..... spoko. Raz go spotkalem. Jak go zobaczylem z daleka to nie wiedzialem czy mam juz uciekac i sie bac, czy czekac az podejdzie i z bliska wyceluje mi swoja dluga gwiera miedzy oczy ;D. Cale szczescie okazal sie w miare sympatyczny :). Nawet podpowiedzial gdzie mam sie ustawic zeby ryby lowic :). He he.
????

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Offline Kamil9109

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 03, 2017, 12:14:13 pm »
To Oni maja pozwolenie na odstrzal kormorana ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Offline dkoch

  • Członkowie PAA
  • Jr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 92
    • Zobacz profil
Odp: Lowiska LAA
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2017, 11:13:24 pm »
Witam.
Ja  też z synem naleze do LAA. Wstapilem głownie z mysla o chodzeniy wzdłuż GUC w okolicy Watford.
Byłem 2x. Spacer fajny, efekty mizerne(dopiero sie uczymy). Bylem z Maykim na odcinku  Avon. Bardzo fajne miejsce ale trzeba sie nagimnastykować żeby coś złowić. Byłem z feederkiem na Stollies lake. - wpadło mnostwo f1(małe jeziorko -matchowe). 
Pozdrawiam