Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dawid

Strony: [1] 2 3 4
1
Metody połowów-opisy i porady / Odp: Method feeder
« dnia: Luty 19, 2017, 10:42:47 pm »
Hybrydy guru maja jeden problem zwłaszcza zimą , 24 gram wagi najlżej u mnie oznacza blank,nie jest to tylko moje zdanie:D  dawalem im kilka razy szanse i zawsze uderzenie o wode straszylo ryby pozdro , jedynie podajniczki 15gram sie u mnie sprawdzaja . Oczywiscie moze byc u kazdego inaczej jednak u mnie tak to wygląda/ Na lato spoko:D

Witam.
Bardzo ciekawa obserwacja. Dodam pomadto mój przykład z dZisiaj. Wybrałem się z synem i moim tata(odwiedzilł wnuki na ferie) na komercyjme łowisko połowić mniejszych karpi. Ja podajniczek small 15g preston, syn large 15, okciec guru 24, ten sam mika, ta sama prYneta. Po 3 godzinkaxh ja mialem koło 6-7 karpików, syn bodajże 3 a okciec 0 i pojedyncze stuknięcia-wskazania, nawet nie brania. Szybka decyzja-zmiana podajnika na prestona 15gr. W ciagu godziny dwa karpie dla taty i sporo brań. Coś może jest na rzeczyz tym pluskien w zimie?!.
Gwarantuje że jest , ryby są bardzo ostroże i takim pluskiem je poprostu straszymy a hybryda to kawal metalu i do tego glosny kawal, ja sie nauczylem na zawodach gdzie podajnik 15gram łowi a 24 juz nie ;D

2
Metody połowów-opisy i porady / Odp: Method feeder
« dnia: Luty 12, 2017, 07:51:15 pm »
 Hybrydy guru maja jeden problem zwłaszcza zimą , 24 gram wagi najlżej u mnie oznacza blank,nie jest to tylko moje zdanie:D  dawalem im kilka razy szanse i zawsze uderzenie o wode straszylo ryby pozdro , jedynie podajniczki 15gram sie u mnie sprawdzaja . Oczywiscie moze byc u kazdego inaczej jednak u mnie tak to wygląda/ Na lato spoko:D

3
Wędki / Odp: Wędka matchówka 12ft/13ft
« dnia: Grudzień 22, 2016, 05:52:00 pm »
RR pod choinka spocznie zatem :D

4
Wędki / Odp: Pickery
« dnia: Grudzień 22, 2016, 12:49:34 pm »
44 funty plus przesyłka

5
Wędki / Odp: Pickery
« dnia: Grudzień 21, 2016, 08:48:30 pm »
Dzisiaj doszedł do mnie Garbolino Challenger 9ft Picker ,mam maxima 10ft. Kupiony jako szczytówkowa alternatywa i powiem wam ze jest to prawdziwy rarytas :D  Akcja jak maxim tyle że sam blank szybciej wraca do pierwotnej postaci, porównywałem z 10ft maximem więc może nie jest to dokladna informacja, ale jestem bardzo pozytwynie zaskoczony bo precisiony mi nie podeszly zbytnio. Jesli szukacie starego nowego maxima to challanger to wasza odpowiedz !!

6
Wędki / Odp: Wędka matchówka 12ft/13ft
« dnia: Grudzień 19, 2016, 10:46:11 am »
Pomacałem ninje 10ft i typowy progres w akcji, czy Redzik ma akcje lekko szczytowa ??

7
Wędki / Odp: Wędka matchówka 12ft/13ft
« dnia: Grudzień 19, 2016, 12:24:06 am »
Niestety nie podzielam zdania, maver abyss x to wedka papierowa , przelotki bardzo niskiej jakosci ( gną sie we wszystkie strony bardzi miękki drut)  fajne lekkie ale roboty nie robią.

8
Wędki / Wędka matchówka 12ft/13ft
« dnia: Grudzień 17, 2016, 11:55:30 pm »
Siemka .
Co polecacie z matchów ( żadne power itp) za okolo 50 funtów do łowienia raczej mniejszych ryb typu płoć i okazyjny bonus ;D
Tyle tego jest że idzie zwariować a musze coś poszukać bo mój maver abys  sie złamał ;(
Chodzi o 12 13 stóp.
Co powiecie o drennan red range 13 i  nowych Daiwa Ninja  ( w sklepie machalem chwile wydaje sie za miękka ale nie wiem sam ).


9
Wędki / Odp: Szczytówki do pickera Garbolino Maxim Carp
« dnia: Grudzień 17, 2016, 11:19:56 pm »
Myślałem własnie o kupnie wędki, bo szczyty za 20 quidów to przesada Niestety na ebay juz ciezko o maximy:( bylem w sklepiej zobaczyc precision picker, fajny blank, cieniutki i  leciutki ale za miękki w porównaniu do maxima . 

10
Wędki / Szczytówki do pickera Garbolino Maxim Carp
« dnia: Grudzień 15, 2016, 01:22:46 pm »
Hello,
Drodzy forumowicze potrzebuje namiarów!! poszukuje szczytówek pasujacych do Garbolino Maxim Carp , chodzi o delikatne szczyty.Spokojnie moga byc zamienniki. Problem w tym ze ciezko cos mi wylookać i te ceny ;(

11
MODEL # USSP702M
QTY:
1
Witam zamienie lub sprzedam wędzisko:
Ugly Stik® GX2™ Spinning Rod
Spinning
ROD LENGTH
7'
ROD POWER
Medium
NUMBER OF PIECES
2
LURE RATING
1/8-5/8
 Interesuje mnie coś bardziej pod szczupaka +-40gram

12
Inne / Odp: Kurtka
« dnia: Wrzesień 10, 2016, 10:20:00 pm »
Polecam prologic w tym stylu http://www.ebay.co.uk/itm/Prologic-Mimicry-Mirage-3D-Comfort-Thermo-Shield-Pro-Camo-Fishing-Suit-RRP-330-/311222176690?var=&hash=item4876498bb2:m:mCnQl8rq3hiyy3Zwe63BG6w , mozna kupic czasami za 50 fuli, mialem cala zime i powiem ze nawet za cieplo czasami, według producenta woodoodporne ale nie polecam na deszcz :D Pozdro

13
Wędkarskie sezony / Odp: Sezon 2016
« dnia: Maj 03, 2016, 09:10:53 pm »
Dzięks się nie spodziewałem takich :D

14
Wędkarskie sezony / Odp: Sezon 2016
« dnia: Maj 03, 2016, 08:09:42 pm »
Pierwsze liny na nowym łowisku,:D

15
Kołowrotki / Odp: Kołowrotek matchowo - feeder
« dnia: Kwiecień 26, 2016, 05:06:03 pm »
Również polecam Daiwa Procaster EVO mega i super dobry klips (okrągły i amortyzuje, bardzo łatwo się klipsuje lepszy niż ten od NINJA )

Strony: [1] 2 3 4