Polish Anglers Association

Metody połowu => Spinning => Kołowrotki => Wątek zaczęty przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 12:44:55 pm

Tytuł: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 12:44:55 pm
Niestety  kołowrotek Penn Battle II wytrzymał tylko  niecałe dwa miesiące i  jak to się mówi zdechł.  >:(

Skrzypi,  charczy,  ciężko się korba kreci, jestem pewien że  te  deszczowe dni go po prostu wykończyły :(

Idzie do śmieci po zakupie nowego młynka bo serwisować  go nie będę szkoda na to czasu tak myślę i kasy.  >:(


Ps.
Zakupy przez internet) jak ja tego nie cierpię !   :'( >:( :-\
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: KubaT w Grudzień 02, 2015, 12:51:39 pm
Moze uda ci sie go zareklamowac.

Musisz tylko powalczyc. Moze dadza ci nowy i wtedy go sprzedaj.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 02, 2015, 01:35:29 pm
Ja mam już rok. Nieraz leżał w wodzie jak brodzilem. 
Nie wiem jak ty go wykonczyles.  wielu na tym forum ma penny i napewno podzieli moja opinie
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 05:41:37 pm
hahaahah nie wiem jak ty go wykorzystałeś ale się naśmiałem, a jak można go wykorzystywać  jest tylko jedna opcja kręcenie korbką  ;)

Wykorzystuje go tak sam jak Shimano katenę :) tyle że ona sobie radzi a jest najgorszym modelem Shimano :)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Beryx w Grudzień 02, 2015, 06:38:11 pm
Ja mam ten sam problem ale właśnie z wyżej wymienionym shimano catana 3000 >:( mam go od miesiąca i też na dzisiejszym wypadzie zaczął wydawać dźwięk jakby się zacieral  >:(
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Mateusz1983 w Grudzień 02, 2015, 07:16:41 pm
SpinKris mogę odsprzedać ci mój Shimano Vanquish, bardzo się Tobie podobał podczas naszego ostatniego wędkowania
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 08:01:57 pm
Ja mam ten sam problem ale właśnie z wyżej wymienionym shimano catana 3000 >:( mam go od miesiąca i też na dzisiejszym wypadzie zaczął wydawać dźwięk jakby się zacieral  >:(

No to kołowrotek nie do kaczorów.  takich jak łapiesz 5 takich kaczorów go rozjedzie :) zmień go szybko bo kolejny porządny kaczor wyjmie z niego  tryby na zewnątrz  8)


SpinKris mogę odsprzedać ci mój Shimano Vanquish, bardzo się Tobie podobał podczas naszego ostatniego wędkowania

Mateusz wiesz że się w tobie zakochałem jesteś THE BEST  ;) ale  mnie nie stać na takie zabawki :)
A czemu chcesz go sprzedać i za ile ^^
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Mateusz1983 w Grudzień 02, 2015, 08:04:28 pm
Mateusz;)


Sent from my iPad using Tapatalk
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 08:07:40 pm
Mateusz;)


Sent from my iPad using Tapatalk

A widzisz znowu zapominam ehh ta skleroza
Pamiętam jak mówiłeś że w tym battle wszystko  słychać  i długo nie potrwało jak skonał
Poważnie chcesz sprzedać?

Ps
ale idą święta więc nie zapomnij o mnie :)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Mateusz1983 w Grudzień 02, 2015, 08:14:25 pm
250£ z plecioną funfel-nówka, łowiłem  nim do 20 razy, troszkę się pogniewałem na wędkowanie
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 08:36:42 pm
A to czemu?
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 02, 2015, 09:18:45 pm
Ja mam ten sam problem ale właśnie z wyżej wymienionym shimano catana 3000 >:( mam go od miesiąca i też na dzisiejszym wypadzie zaczął wydawać dźwięk jakby się zacieral  >:(

Kris nie widzę nic dziwnego w tym co napisałem.  Znam minimum kilka osób co ma ten kołowrotek od paru lat i jest ok. Ale nie ważne.
Nie będę namawiał ani zniechecal. 
Co do handlu kołowrotkami jest do tego odpowiedni dział nie koniecznie wątek " penn battle II"
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 09:39:00 pm
Ni no spoko ale ja musiałem trafić na jakiś wadliwy . :( pamiętasz jak go kupiłem  to rozmawiałem z tobą na FB i w ten sam dzień już ci mówiłem że  chodzi źle może miałem pecha i tyle.  :'(
 
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 02, 2015, 09:44:18 pm
Wiem i bylem zdziwiony.  Ale w sumie nie był bym w szoku gdyby to była jakaś podroba.  Bo w Dzisiejszych czasach wszystko podrabiaja
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 09:46:16 pm
A wiesz że czytałem w necie że przez zakupy w internecie masę podrób i felernych wersji sprzedają  :o
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 02, 2015, 09:50:31 pm
Dlatego ja kupiłem na "the big one" od samego producenta.  Ale można też próbować w glasgow Angling centre.  Tez ok sklep
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 09:55:22 pm
Teraz to już musztarda po obiedzie.

koszt reklamacji pewnie nie warty zachodu.. :(
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 02, 2015, 09:58:24 pm
Nie koniecznie.  Jeśli Uszkodzenie nie z twojej winy to nie powinieneś ponieść żadnych kosztów.  Szczególnie po 2 miesiącach
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 02, 2015, 10:01:25 pm
On wygląda jak nowy  piszczy skrzypi wyrodku. ale sam koszy wysyłki  będzie nie mały pewnie, nawet nie wiem jak to zrobić nigdy nie robiłem takich cuda-wianek :)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 03, 2015, 06:32:58 pm
Kris kupiles uzywke czy nowy?. Bo nie rozumiem tu czegos jesli kupiles nowy to jest na rocznej gwarancji. Bo jesli uzywka to poprostu ktos Ci wcisnal do..bany kolowrotek. Osobiscie mam kilka Penn'ow w kolekcji min. Atlantis po 3,5 roku ostrego lowienia jest teraz w serwisie na wymianie sprzezyny w kablaku pozatym nic mu wiecej nie dolega.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 03, 2015, 07:27:32 pm
Nowy ale przez net :(
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 03, 2015, 07:31:00 pm
To pisz do nich. NIech naprawiaja .
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: pearch87 w Grudzień 03, 2015, 07:54:20 pm
Dokładnie.  Nawet kupując u pośrednika jest coś takiego jak manufacture warranty
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 03, 2015, 09:17:03 pm
A dokładnie gdzie to trzeba napisać ? tego się nie wysyła?  :-\
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 03, 2015, 10:20:42 pm
Do sklep/osoby od ktorej kupies.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: KubaT w Grudzień 03, 2015, 10:28:59 pm
Albo do przedstawiciela Penn'a na UK. Tak jak to się robi z elektronika . żadko się do sklepu oddaje.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 09:27:19 am
ehh to będę musiał poszukać wrrr
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: KubaT w Grudzień 04, 2015, 09:39:20 am
5 sekund mi to zajelo.
http://www.pennfishing.com/PENN-warranty.html

Musisz napisac do najlbizeszgo i pewnie wyslac. Jak ja wysylam czesci elektroniczne (np dyski) to nie musze placic. Przysylaja kuriera i zabieraja towar.
Moze wynegocjujesz z nimi to jak nie maja tego w standardzie. A jak nie to wysylka do szkocji bedzie cie kosztowala pewnie max 15 funtow.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 09:51:43 am
Dzięki Kuba jesteś wielki ;)

Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 05:19:08 pm
Tak się zastanawiam czy samemu go ni do-smarować co o tym myślicie?
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: KubaT w Grudzień 04, 2015, 07:02:16 pm
Otwierając go stracisz z gwarancję.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 07:43:39 pm
Własnie się tego obawiałem, a tak na marginesie znasz jakiś smar dobry do młynków? 
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 04, 2015, 08:15:48 pm
http://www.ebay.co.uk/itm/Penn-Precision-Reel-Grease-NEW-/181939143835?hash=item2a5c6b049b:g:Uo8AAOSwf-VWUX79
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 08:34:16 pm
ooo super dzięki  ;)

A można tego do innych kołowrotów używać czy każda firma ma swój smar?  ::) :o
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 04, 2015, 09:14:26 pm
Kris smar to smar. Moze byc uzywany do kazdych marek. Swego czasu czyli jakies 15 lat temu w polsce uzywalem Mitchell smary. Bo innych nie bylo :D
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 09:19:20 pm
Tez używałem tego smaru Mich..
Ale czytałem gdzieś że np Okuma daje oliwę hmm dlatego też myślałem że do każdego co innego  ;)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: predator-maniac w Grudzień 04, 2015, 09:30:05 pm
Sprawa wyglada tak. Olej mozesz lac do lozysk i innych drobnych elementow . Ale przekladnia musi byc na smarze tak jak silnik samochodowy. Wazna sprzawa zebys nie przedobrzyl z tym smarem bo kolowrotek bedzie sie ciezko krecil.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 04, 2015, 10:43:15 pm
OK podziękował za dobre rady :)

Smar się przyda a jak spro przyjdzie to Penn idzie do serwisu  8) wieże w tego pena :) miałem pecha tak myślę i ciekawi mnie co powiedzą?
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: AbdulwielkiKaptur w Grudzień 15, 2015, 02:19:34 am
A wiesz że czytałem w necie że przez zakupy w internecie masę podrób i felernych wersji sprzedają  :o

Niestety ale musze przyznac tutaj racje- rynek jest zalany pennami z chin! co prawda penn o ile sie nie myle robi juz wszystko w chinach ale stara sie utrzymac standardy. nie mialem battla ale niestety moj kolega niezbyt pochlebnie sie o nim wyrazal po 1 sezonie. 
Ja  natomiast tej wiosny musialem sie mocno natrudzic zeby kupic protoplaste ww Battla- skladany jeszcze w usa (ponoc) slammer 260 najmniejszy z rodzinki!
jesli chodzi o peenn to servis prawie w PL nie istnieje, natomias slammer jest na tyle prosty w obsludze ze samemu wszystko mozna wymienic,  dzieki temu- daj mu panie w borze podobno gwarantuje niesmowite przebiegi.
wieksze modele uzywane sa z duzym powodzeniem na suma w np Wisle czy pickerowanie z kutra za tym co jeszcze plywa w Baltyku. czyli mlynek stworzony doorania! i ja go do tego uzywam czyli 25-30g rzeka  jesli chodzi o prace to ciezko cos zarzucic hamulec chodzi plynnie ,narazie dobrze nawija plecionke kreci dobrze. niestety amatorzy cichej pracy  i nie wielkiej masy to sie raczej zawioda. cos za cos -prostota zobowiazuje! 
Penn jest firma z tradycjami ktora to nadal nie zaskoczy cie dziwnym rozwiazaniem albo czyms "przedobrzonym" nadal robia w miare proste niezawodne konstrukcje stosujac coraz to lepsze materialy a co za tym idzie buduja coraz lzejsze mlynki.
 
http://www.ebay.co.uk/itm/Penn-Slammer-260-360-460-560-760-/262013085248?var=&hash=item3d01326640:m:mp_l20aFIIvqEZo1dau0enw

moge tylko dodac ze chwale sobie tego kreciolka ale to jest moje subiektywne odczucie
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 21, 2015, 08:01:59 pm
A więc co do mojego modelu już wrócił tyle że nie ten sam a całkowicie nowy po prostu mi go wymienili na nowy.  :D
Powiem wam że wrażenia całkowicie inne ten  od razu chodzi płynnie bez żadnego oporu jak tamten co się rozsypał (zatarł)   
Tamten jak odebrałem to korba ciężko chodziła . Czytałem że to wina tego że Penn daje sporo smaru  i musi się   rozejść podczas pracy, ale w moim chyba się nie rozszedł a wyszedł całkowicie  :-\
W każdym bądź razie mam nowy.  8) zobaczymy jak się spisze i będę miał porównanie ;) napisze czy jest różnica.

Ps.
Między czasie kupiłem spro red arc fajny młynek
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: KubaT w Grudzień 21, 2015, 10:46:40 pm
Widzisz Kris nie ma co się stresować tylko reklamować
Tu nie Polska wszystko wymieniają. Boją się akcji typu YouTube czy forum że ponich pojadą medialnie.

Fajnie że sie udało.
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Brygiel w Grudzień 21, 2015, 11:28:25 pm
Mi się battle 4000 sypnoł wlasnie teraz po 5 miesiącach używania.wniosek mam jeden przekladnia 6.2 za cholere pod duże i ciężkie przynęty się nie nadaje...tak do 40g to spoko obrobi ;)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 22, 2015, 05:41:34 pm
Dzięki Kuba za pomoc  ;)

Mój niedługo będzie orał 150g zobaczymy jak długo ;)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: SpinKris w Grudzień 24, 2015, 08:50:21 am
Jadnak  chyba odpuszczę tego Penna i sprzedam  Nówka jeszcze nie używana.  Mogą też zamienić ;)
Tytuł: Odp: Penn Battle II 3000
Wiadomość wysłana przez: Mario w Grudzień 24, 2015, 10:23:45 am
Ile chcialbys za niego?